اوکی، سو،
دوسه هفته کار میکنم دستمزده قطعی بشه و یچیزی گیرم بیاد، و بعد میرم روی برنامه نویسیم کار میکنم👍
همین روزی سه ساعت برای ارشد از الان کافی باشه فکر میکنم، اهداف بعدیم مرتبط با کارم هست!
باید از کدنویسی و آرایشگری به درآمد برسم. اهداف بعدیم این خواهد بود که آرایشگاه بزنم، و از کدنویسی به درآمد برسم.