اوکی، سو،

دوسه هفته کار میکنم دستمزده قطعی بشه و یچیزی گیرم بیاد، و بعد میرم روی برنامه نویسیم کار میکنم👍

همین روزی سه ساعت برای ارشد از الان کافی باشه فکر میکنم، اهداف بعدیم مرتبط با کارم هست!

باید از کدنویسی و آرایشگری به درآمد برسم. اهداف بعدیم این خواهد بود که آرایشگاه بزنم، و از کدنویسی به درآمد برسم.

so, what do we do now? what's the plan?

https://youtube.com/shorts/lIr0fuYu0Kk?feature=share

https://youtube.com/shorts/LvkruY417nw?feature=share

آیا برنامه تحت تاثیر شرایط کشور قرار میگیره؟ فیلترینگ و اینا روش اعمال میشه؟

بستگی داره. اگه فیلترینگ واقعا دائمی باشه,خب معلومه که اینکار به تعویق میفته. بیشتر باید رو درسه تمرکز کرد.تا بری. فقط بری!

ولی برنامه من اینه که همزمان باهاش کار هم یاد بگیرم خب, چیکار کنم پس؟

میخوای با کاریکه نمیدونی باهاش چیکار کنی چیکار کنی؟

من کارمو انجام میدم, وان وی اور انادر, بعدا سه ساعت درس رو بهش اضافه میکنم.

عاقا فهمیدم, فعلا تا ده روز آینده میتونی به جاش روش های سرچ رو یادبگیری و تمرین کنی

تا ببینیم وضعیت چی میشه

https://youtube.com/shorts/kquXWPn80cI?feature=share

با یه حساب سرانگشتی تو اگه بخوای با آرایشگاهم به جایی برسی, تو این مملکت اگه همه چیز فیلتر بمونه, کلی طول میکشه, نمیدونم, شاید عاح. هزینه ی مهاجرت خیلی زیاده. واقعا زیاده.و آدم بخواد مهاجرت کنه, دوباره باید از صفر شروع کنه. و اینجا, اینجا دیگه نمیشه نفس کشید. واقعا نمیشه.

نمیدونم.

treat yourself like a queen baby!

https://youtube.com/shorts/NEyk-xuSYB4?feature=share

آی کنت هلپ بات کراشینگ آن هیز اکسنت

https://youtube.com/shorts/g_c8aKSqEaA?feature=share

نگاهم به آخرین پست وبلاگ خورد و فکر کردم, گاهی خواب هام درست دست میذارن رو نقطه ضعفم.

همون زخمی که گاهی خودمم گمش میکنم

+و آره لوس بهنظر میرسم یا هرچی, خواستم غرغر کنم