وقتی ناراحت میشوم مشکل بتوانم روی سایر مسائل تمرکز کنم.

۱۹ وقتی ناراحت میشوم احساس میکنم اختیارم دست خودم نیست.

۲۰

وقتی ناراحت میشوم باز هم میتوانم کارهایم را انجام دهم.

وقتی ناراحت میشوم از خودم خجالت میکشم که چنین احساسی دارم

۲۲

وقتی ناراحت میشوم میدانم که در نهایت راهی پیدا میکنم که احساس بهتر داشته باشم.

۲۳

وقتی ناراحت میشوم احساس میکنم ضعیف هستم.

٢٤

وقتی ناراحت میشوم احساس میکنم میتوانم کنترل رفتارهایم را در دست داشته باشم.

۲۵

وقتی ناراحت میشوم احساس گناه میکنم که چنین احساسی دارم

٢٦ وقتی ناراحت میشوم تمرکز کردن برایم دشوار میشود.

۲۷

وقتی ناراحت میشوم در کنترل رفتارهایم دچار مشکل میشوم

۲۸

وقتی ناراحت میشوم معتقدم کاری وجود ندارد که با انجام آن احساس بهتری پیدا کنم.

۲۹ وقتی ناراحت میشوم از دست خودم کلافه میشوم که چنین احساسی دارم

وقتی ناراحت میشوم احساس خیلی بدی در مورد خودم پیدا میکنم.

وقتی ناراحت میشوم میدانم که غرق شدن در ناراحتی تنها کاری است که می توانم S انجام دهم.

۳۲ وقتی ناراحت میشوم کنترل روی رفتارهایم را از دست میدهم.

وقتی ناراحت میشوم فکر کردن به هر چیز دیگر برایم سخت میشود.

وقتی ناراحت میشوم وقتی را به این موضوع اختصاص می دهم که بفهمم واقعاً چه احساسی دارم

٣٤

۳۵

وقتی ناراحت میشوم خیلی طول میکشد که احساس بهتری پیدا پیدا کنم.

وقتی ناراحت میشوم هیجانهایم را طاقت فرسا احساس می کنم.