ریدن توی سریال مورد علاقه م متاسفانه. دیگه هیچ صحنه ای از زوج اصلی نیست‌ فقط در لحظات یخت کنار هم هیتن. و درست و منطقی داده رابطه ی بینشون پیش میره، ولی انقدر دریت و منطقی پیش میره که نمیتونم تصورشون ونم کادای عاشفانه باهم انجام بدن و عقم میگیره از تصورش.

واقعا قسمتهای اول رو بسیار بیشتر دوست داشتم، اون نگاها، که همو ارزیابی میکردن، بازی ها جدی تر بود، بیشتر میپسندبدم.

نمیدونم الان انگار نرم تر شدن. شاید بیشتر دارن له هم نزدیک میشن. نمیدونم.

ولی میدونم که دیگه اصلاکنجکاوش نیستم