پریود شدم.

خوشم اومد از خدم که توی اون ویسه اونطوری با خودم صحبت کردم. دوستش داشتم خودم رو.

روزه بودم. ولی انقدر دلم درد میکنه که نمیتونم چیزی بخورم, نه اعصابشو دارم, نه حوصله شو.

رژلبی که امروز زدم رو دوست داشتم.

تیپی که زدم رو نه. چرا باید بخاطر اینه خیلی خوشتیپ میشم لباسای شیکمو نپوشم؟ بخاطر اینکه دیگران ازم انتظار ندارن؟

کلا باید چندتا لباس اونجوری بگیرم سبک لباس پوشیدنمو عوض کنم.

دلم میخواد لاک بزنم.

باید تصمیمات مهمی برای زندگیم بگیرم. باید برنامه ریزی کنم که به همه ی کارهام برسم.

تا اخر هفته ایجووکیتینگت درباره ی اینستاگرام و یوتیوب و پادکستو اینا رو تموم کن, دستت به هرچی رسید گوش کن و انجام بده,جزوه های گامی نو رو بگیر و چاپشون کن و شروع کن به خوندن.

و روزی سه الی 4 ساعت درس روانشناسی بخون

اولویت های من فعلا اینا هستن,

1. قبولی توی آزمون معاونت

2.یادگرفتن سوشال مدیا و پست گذاشتن های سروقت. هم برای روان هم برای بیزینس.

3. یادگیری روانشناسی