فاطمه اینجاست.

فاطمه خواهش میکنم ازت, خواهش میکنم ازت, برو از اینجا. برو جایی که تورو بخوان. برو جایی که بهت اهمیت بدن. برو جایی که بخوانت.که با تو, متناسب با اصالت و ارزشی که داری رفتار کنن.

خواهش میکنم سلامت روانت رو حفظ کن, تحمل بیار, و از این رابطه خارج شو. برو, برو, فقط خودتو بردار و فرار کن از این دوست داشتنای تاکسیک.

من اینا رذو دارم با اشک برات مینویسم. دیگه نگو دلایل محکمی نداری. حداقل خودت, حداقل تو منو دوست داشته باش. تو بهم اهمیت بده. به غذاهام به کارایی که میکنم, به دوستام, به روابطم, به کارایی که با زمانم میکنم, به آدمایی که باهاشون ارتباط برقرار میکنم.

نذار حتی, اون دنیای بیرون از احساساتت سوئ استفاده کنه, از این نقطه ضعف سوئ استفاده نه و به بهونه ی نشون دادن احساساتی مثل دوست داشته شدن و دوست داشتن و اینا, تو رو از هدف اصلیت دور کنه