بهترم. خیلی بهترم. واقعا فکر کردم خوب نمیشم دیگه...
درسته یخورده لوس بازی دارم، ولی اونو به جای تشنه،ی محبت یودنم بذار.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم آذر ۱۴۰۳ ساعت 13:51 توسط
|
بهترم. خیلی بهترم. واقعا فکر کردم خوب نمیشم دیگه...
درسته یخورده لوس بازی دارم، ولی اونو به جای تشنه،ی محبت یودنم بذار.