این یکی از بدترین حساییه که این چندوقته داشتم. فاطمه ازت متنفرم و بدم میاد ازت. اندازه ی دنیا. واقعا ازت متنفرم. اخلتق منو فه هم نرقز بیرتیب. بذار خوش اخلاق و روی مود خوب باشم. همبشه اینا رو یادت باشه، جز اون دوتا پادکسته، اولا با خودت رفتار کن جوری که شخصیت خودت دوست داری توی اینده باشه، و اونجوری کلا رفتار و تظاهر کن، دوما کاملا داون تو ارث و یجوری که انگار این یه ماشینیه که داری همیشه ادبش میکنی، ولی خب، ظاهرت هم جلوی دیگران حفظه، اما از درون، بسیار زیاد فروتنی، رفتار کن
+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم آذر ۱۴۰۳ ساعت 3:55 توسط
|