دلم گرفته. دلتنگم. دلتنگ اهدافمم. دلتنگ کارایی هستم که امرور انجام ندادم. دلتنگ ریزایر هایی هستم که دارم
اما صبر میکنم. من به دل این جنگ میزنم و صبر میکنم و فقط کاری که باید رو انجام میدم. میدونم اگه بهترین زورمو بزنم جواب میده.
+ نوشته شده در شنبه دهم آذر ۱۴۰۳ ساعت 0:27 توسط
|