الان دوباره برشهایی از کتاب ایگو دشمن است رو خوندم. محشره این کتاب. با اینکه خیلی از جاهاشو نفهمیدم. مثل خر نوت برداری میکنی! شاید سه چهارجاشو فقط فهمیدم کامل.

باید دوباره برگردم همه ی نوتهامو دسته بندی کنم و با توجه به کانتکستشون خلاصه کنم تا چیزی ازشون بفهمم

+توی اینترنت سرچ کردم و دیدم طلافروشی ملک پوریان 35kفالوور داره!

+والا از بچگیم بابا یجوری خودشو میگرفت, انگار که شاه مملکته. یعنی حتی من کلاس دهم میخواستم با م درموردش صحبت کنم یجوری صحبت کردم طرف ترسید فکرکرد یکی از مقامهای بلندپایه ی حکومتیه. درعوضش خالجان زهره چقدر آدم خاکی و مهربون و باحالیه. واقعا یه مشت خود چس پندار هیچی ندار دورم جمع شدن. که خودشونو بشدت دست بالا میگیرن و گدای پولن تا دسته. برده های دین.

+ یچیزی هست به اسم استاندارد اجرا. که اینا, هرروز باید اجرا بشه.