سلام خدایا! بعد از مدتهای زیااااد. چطوری؟ از بنده ها چخبر؟ هنوز ناراضی ای؟ ای بابا:/// امیدوارم روزی برسه ک راضی باشی، but for now, erm, i wanna come bavk to u, if its ok!
خدایا، من ازت متشکرم، بخاطر همه چیز، در استانه ی ۲۳ سالگی ام، دوسال گذشته، اما انگار خیلی گذشته، خیلی خیلی گذشته، ادمای زیادی از زندگیم خارج شدن، و ادمای خیلی زیادی هم به زندگیم وارد شدن، و من از بابتشون متشکرم، ادمایب که هم تلیپ و همجنس منن و عالین، براحتی نیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم، و خدایا، متشکرم از اینکه براحتی میتونم با ادما ارتباط برقرار کنم، حالا چه به زبون خودم باشن چه نباشن، دوسه ماهیه ک مهاجرت کردم، حدس بزن به کجا؟:))))))))) کانادا:)))))))))))) خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم ک اومدم، از انگلیسی صحبت کردن لذت میبرم، و خدایا مرسی مرسی مرسی مرسیییییییییییییییی. با بورسیه اومدم، بخاطر اینکه دوتا مقاله نوشتم، الانم دانشگاه اوتاوا دارم درس میخونم. خدایا مرسی مدسی مدسی مدسیییییییییی ک انقد راحت همه چیز جور شد من واقعا فکرشونمیکردم. خوب شد شانسی که اوردم اینبود ک اونزمان نشستم فرانسه خوندم، عمینجوری حسی همیشه میدونستم از فرانسه خوشم میاد:)))))و الان دوستش دارم، و وایعا کاری که دارم میکنم، و وایعا دقیقا الانمو خیلی روست دارم، خدایا مرسی مرسی مرسی مدسییییییییییییییی بخاطر همه چیز:))))یه پیج دارم که ۵۰ کا فالوور داره، و مرسی بخاطرش، و من واقعا عاشق پبجمم و احسای میکنم ادما هم عاشق پیجمن، یه چندتا حسود دارم ولی در حد دوسه تان و من وایعا فالوور هامو دوست دارم، لایو میگیرم گاهی باهاشون صحبت میکنم، از دلتنگیام برای ایران میگم یا از اینجا براشون تعریف میکنم. و خب، مامان بابامم دیگه کلا اصن با من و شخصیتم کنار اومدن، و دیگه هیچی نمیگن. خدایا رمرسی مدسب مدسی مدسیزییییییییی اینا همه معجزه و کارای توعه. و اینا همه ش بخاطر توعه. بدون وحود تو و معجزه هات من اصلا نمیتونستم اینجا باشم. خدایا رمسب مرسی مررررسی مرسیییییییی. من وایعا الانمو دوست دارم، بعنی واقعا عاسق الانمم. چهره م رو عاشقشم. انقد موهام خوب و بلند دراومده که واقعا عاسقشونم، و جنسشونم وایعا خوبه خدایبب، از حق نگذدیم،اصن عاشق فرشونم:)))))))) خدایا مرسب مرسییییی مرسییییییی بخاطر همه ی معجزاتت، من همیشه میدونستم جوونیم توی ایران نمیگذره میام کانادا، و من عاسق این لحظه م ۰ون دارم به میلیونها و هزاران ادم گکمک میکنم.با پیج اینستاگرامم با بودنم، با ابراز کردن خودم درقالب علم و معنی ها، اصن یه جنبه ی ددمانی هم برای خودم داره، گاهی از خودم فیلم میگیرم و میذارم، انگلیسی طور، گاهی هم فارسی طور، و گاهی هم مقاله ها یا متن هایی رو منتشر میکنم، گاهی هم لنیمیشن کوتاه میسازم. بهت گفتم ک یه دوره ی انیمیشن سازی شرکت کردم؟؟؟؟؟اابته تازه ست، دادم به کمک یکی از روستام این کارو انجام میدم، ولی الان توی دوره ی نقاسی دیجیتال هم شرکت کردم و وای، تقریبا یه سالی میشه که گیتار میزنم، وای خدایا من اصن سالهای پیش رو یادم نمیاد حقیقتش، نمیتونم اصلا فکر کنم به زمانی که آلمانی و فرانسه نمیدونستم، چطور زندگی میکردم واقعا؟؟؟؟ الان میتونم کتاباشونم بخونم و فیلمهاشونو هم ببینم. وایی خدایا مرسی مرسی مرسی مرسییییییییی مدسیییییی بخاطد ولاگهایی که با دوستام میگییرم اینجا توی کمپس، واقعا عاشقسونم،وو من واقعا عاسق لحظه لحظه ی زندگیمم، اصلا با دختر ارشدی اینا مقایسه نمیکنم اصلا دیگه عددی نیستن برام، الانم هم درس میخونم و هم کار میکنم و هم ویدیوی اموزشی میفروشم، و هم دوره توی ایران برگزار میکنم ، فرانسوی، انکلیسی المانی یاد میدم، و دوره های روانشناسی توی ایران برگزار میکنم، و البته انلاین بصورت جهانی هم برگزار میکنم چون پادکستمو دارم، خلاصه ادم پر سر و صدایی هستم، یخورده از درامدمم دیگه از یوتیوب و اسپانسرای پادکستامه، تازه اساتیدم خوششون اومده از من، میخوام باهشون پادکست برم، میخوام با استادای دانشگاه تهران هم لینک بشم و پادکست برم. چون پلتفرم خوبی دارم دنبال کننده هام توی پادکستم فقط ۸۰۰هزارنفرن فعلا. و گاد، من وابعا عاسق کتاب خوندنم، بشدت بشدت، من وایعا عاسق این نظمی هستم که توی برنامه هام وجود داده خدایا مرسی مرسی مرسیییییییییییی من خودم حتی فکرشم تنمیکردم انقد ادم مرتب و با برنامه و ادمی بشم حقیقتا، اشپزی میکنم، بیا و ببین. خدایا، من واقعا تحت بلسینگ و زیر دامن تو بددم وایعا، مرسی بخاطر مروسه ی راحت مهاجرتم که بیشتر هزینه هاشو خود دولت کانادا برام داد ک من بتونم بیام، و الانم داره میده که بخوبی زندگی کنم. خدایا مرسیییییییییییییی بخاطر این برنامه های کاربردی که از زیر دامنت برام درمیاری. خدایا، یه بغل محکم محکم محکم محکممممممم بهتتتت:))))))))) مرسیییییییییییییییییی
تازه تازه تازه اینو نگفتممممم:))))))))) بوک کلاب داریمممممممممم:)))))) و بطور جهانی ادما دارن واسش ثبت نام میکنن، انقد ثبت نام کننده داریم که، یعنی میخوام بت بگم وایعا باید یه اپ بزنم،
فردا برات از وبسایتی ک بهم کمک کردی بزنم میگم
خدایا، من بشدت عاشقتم، وبشدت باهات احساس یکپارچگی میکنم. بخاطر ذره ذره ای از جهانهایی که ما حتی نمیشناسیمش و شاید هرگز نشناسیمشون ولی تو افریدی شون، از صمیم قلبم و با عشق، بهت افتخار میکنم میدونم ک تو بهش نیاز نداری، و ازت تشکر میکنم، تا اونجا ک روحم از بدنم جدا بشه ازت متشکرم❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥💋💋💋💋💋💋💋❤️💋❤️❤️❤️💋❤️💋❤️💋❤️❤️❤️💋💋❤️💋💋❤️