یکی از بهترین جاهایی ک میتونستم باشم همینجاست. سکوت. آرامش. سرسبزی زیر پام. نزدیکتر به اسمون، دور از آدمها، و هیاهوشون، با کتابم، ارزو میکردم ای کاش همیشه توی کویر شهریور بود و از عصر با طلوع افتاب میبود، همیشه، همیشه، همیشه. صدای آدمها کمه. اینو میپسندم. کسی پیشم نییت. اینم میپسندم. هواخوبه اینو بیشتر میپسندم. هیچی اینجا وجود نداره که نسپندم!