خدایا، شکرت.

بخاطر اینکه بچه هام نمرات خوبی اوردن و انقدر که فکر میک دم بد نبودن.

خدایا شکرت، کع تونستم دوباره از جام پاشم.

خدایا، شکدت، که هرچی مینویسم تبدیل به واقعیت میششه یهو. هرچیز خوبی که بهش فکر کنم اتفاق میفته.

درضمن، ممنونم بخاطر دوستان خوبی که در اختیارم قرار دادی.

خداوندا، من ازت متشکرم، بخاطر اینکه منو یه معلم کردی، تا هم باهاش به ترسهام غلبه کنم و اعتماد به نفس بگیرم، و هم اینکه این تجربه رو داشته باشم

مرسیییییی:)