خدایا شکرت،بخاطر اینکه بچه هایی که دارم خیلی با ادب و تربیت و ساکت و خوب هستن و ادم شر ندارم.
خداوندا، شکرت، بخاطر اینکه از م دل کندم.
خدایا شکرت، بخاطر اینکه امروز انقدر خوب پاشدم، و بهم این قدرت و توانایی رو دادی.
خدایا مرسی که امروز شیر داشتیم. مرسی بخاطر این صبحونه ی دلبر:)
عاشقتم❤️🔥❤️🔥❤️🔥
+ نوشته شده در شنبه هفتم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 8:14 توسط
|