خدایا شکرت،بخاطر اینکه بچه هایی که دارم خیلی با ادب و تربیت و ساکت و خوب هستن و ادم شر ندارم.

خداوندا، شکرت، بخاطر اینکه از م دل کندم.

خدایا شکرت، بخاطر اینکه امروز انقدر خوب پاشدم، و بهم این قدرت و توانایی رو دادی.

خدایا مرسی که امروز شیر داشتیم. مرسی بخاطر این صبحونه ی دلبر:)

عاشقتم❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥