خداوندا، مرسی بخاطر اینکه توانایی ارتباطیم با ادما رو گسترش دادی.
خداوندا، مرسی بخاطر ابنکه اعتماد به نفسم رو زیاد کردی و من الان حس میکنم حریف هرکسی هستم.
خداوندا، مرسی بخاطر اینکه الان اعتماد به نفس بیشتری در بکار گیری زبانم دارم.
خدایا، من متشکرم ازت، بخاطر اینکه دوستان اثنتیک و بهتری داری بهم میدی. خداوندا، من بخاطر این جرئت و جسارت درونم، که منو به سمتش هدایت کردی ازت متشکرم.
خدایا، من ازت متشکرم بخاطر چشم و ابروها و لپ خوشگلم. خیلی خوبن اصن.
خدایا، من ازت متشکرم، بخاطر این پلاگ به زندگی. کارمو دارم میگم
قسمت کن اون کتابه ی دیل کارنگی رو هم بخونم، مرسییییییی
بسیار بسیار زیاد.
متشکرم که تو خدای منی❤️🔥💋
+ نوشته شده در سه شنبه سوم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 0:35 توسط
|