تو باید قوی باشی، قوی بمونی.

هیچوقت و هرگز، نذار کسی تورو تضعیف کنه، یا خودت خودتو تضعیف نکن.

تو فقط خودت خودتو داری به هیچکس اجازه ی اینو نده که کانفیدنستو ازت بگیره. حتی خودت. بذار اسیب پذیر باشی. ولی خود کاملت باش. میدونی، من به اون جوهره ی تو، درهرحالتی چون توعه، ایمان دارم.