سکوت کن! صدای سکوت بلنده! سکوت کن تا حقایق چیزهارو بدون ِش قضاوت یا غرغریببینی و بشنوی. سکوت کن تا حقایق کارهایی که انجام میدی رو, و خودشون رو, ببینی!

95درصد آدمهایی که باهات صحبت میکنن, حرف میزنن که شنیده بشن, نه که از تو بشنون, ُ تو هم درمورد خودشون ازشون سوال کن تا بیشتر برات بگن و گاهی یه استیتمنتی, نظری چیزی بده.یجورایی ترغیبشون کن بیشتر از خودشون برات بگن. نذار تا حد امگان بحث به خودت برسه. و اگه بحث به خودت رسید یسری چیزای معمولی جواب بده. یا نا مفهوم یا پیچوندنی