من متوجه شدم خیلی آدم سر راست و مستقیم و بدون حاشیه ای هستم.

تنها نتایجی که رسیدم بهش اینه که, خوردن چیزایی که دوست دارم حالمو خوب نمیکنه. بیشتر هواسمو پرت میکنه و تفریح خواه ترم میکنه یجای اینکه انرژی تازه ای بهم بده.بهنظرم همه ش باید چیزای سالم و حوصله سر بر و نرمال بخورم. حتی ف