ولی من متوجه این شدم که سلیقه م پسرای چشم و ابرو مشکیه. واقعا جذاب ترن.اصن خیلییی خوبننننننن:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

یعنی چی پسر چشمش رنگی باشه یا بور باشه؟:// استثنا هم داریما! بسته به اینه به دل آدم بشینه. ولی پسرای چشم و ابرو مشکی خیلی کراش ترن. ولی من نمیدونم چرا حس میگه با این پسرای خیلی جوون نمیرم تو رابطه, با یه آدم پخته, با یه مرد میرم تو رابطه.

حالا الله اعلم. انشالله که خیره:))))))))))))))))))))))))))