خب خنده ی این اتفاق هنوز گاهی میگیرتم. پس بذار تعریفش کنم.

به پسره میگم فردا بگایی دارم. بعد بهش میگم اوکی بیخیال غذات به درد من نمیخوره خیراتش کن.

بعد پیام داده که نه من وایسادم بهت بدم. بعد دوباره آنلاین دیدتم. زنگ زده. بعدم خودش برا خودش قهر کرده گفته دیگه غذا از من نمیگیری. میخواستم بهش بگم والا تو تاحالا سه تا غذا از من گرفتی. منم بهت گفتم خیراتش کن. بعدم بدش اومده و بلاک کرده.

ولی خوب شد. دیگه نگران پیام دادنش بهم نیستم.

ولی میخواستم بهش بگم خیلی بچه ای بابا