Ok, so the thing is

خسته شدم از اینکه علی آصف یا فرید رو دوست داشته باشم. واقعا بدم اومد از این چیز. و اینکه هیچ سریال عاشفانه ای فعلا دوست نمیدارم که ببینم و اصلا بهم نمیچسبه، زخم قلب هم خیلی مضخرف و احمقانه شد. و ضربان قلب هم دیگه مسخره شده بعد از دوبار دیدن و چیز خاصی نداره حقیقتا.

و اینکه، اون رمانای قبلیهاهم چقدر تباه بودن وایعا ما از اون عصر گذشتیم و اینا هنوز دارن با اون چیزای قدیمی تبلیغ میکنن و ادم جذب میکنن، هموناکه مثلا مرده به زنه میگه روسریتو بپوش یا فلانی و فیساره، رمانه هم میگه یه مرد غیرتی مذهبی هات داریم. ریدم تو مغز و روحت بابا با این کصشرایی که میگی.

انقد کردم از یه جامعه ی روستایی وارد دانشگاه شدم، من به گذشته م برنمیگردم