این راحته که به چیزای خوب فکر کنی. چون ذهنت میخاد و داره گولت میزنه.این راحته که هنوز هم توی این وضع، به چیزای حخوب وارمانگرایی قکر کنی.

احساس میکنم چرخه ی احساساتم ریده. واقعا فاکدآپ شده و اصلا کار نمیکنه. ولی به هرحال، تو نباید از هدفت چشم برداری، مفهومه؟ این اهداف ریز همونن!

نترس، دوباره نترس، اوکی؟

ایندفعه دیگه ردش میکنم