این راحته که به چیزای خوب فکر کنی. چون ذهنت میخاد و داره گولت میزنه.این راحته که هنوز هم توی این وضع، به چیزای حخوب وارمانگرایی قکر کنی.
احساس میکنم چرخه ی احساساتم ریده. واقعا فاکدآپ شده و اصلا کار نمیکنه. ولی به هرحال، تو نباید از هدفت چشم برداری، مفهومه؟ این اهداف ریز همونن!
نترس، دوباره نترس، اوکی؟
ایندفعه دیگه ردش میکنم
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم آذر ۱۴۰۱ ساعت 22:51 توسط
|