من آدمی ام که نمیتونم روی بیش از یک موضوع تمرکز کنم، پس بذار اولویتهارو مشخص کنم،
تا اخر ترم ۳
۱. همه ی اون فایلهارو گوش میدی و جزوه شون رو میخونی، و تو لایتنر میذاریشون. میخوای کتابای مرتبط رو بخون، نمیخوای نخون، اولویت من با تموم کردن اون فایلها و جزوه هاشونه.
فایلهای: آسیب، فیزیو، هیجان، امار، رشد، شخصیت،نوروسایکولوژی، نظریه های رواندرمانی، هیلگارد. مقاله یابی، زبان.
همینجوریش،کتابای سلف هلپ بخون که به خودت کمک کنی و یکم منتالیتی خودت رو ایمپروو کنی.
۲. تمام تمرکزت رو بذار روی بالاکشیدن اینستاگرامت، و بالابردن علمت دراون حوزه تا با بقیه به اشتراک بذاریشون. و روی کتابها برنامه ریزی که که مثلا روزی nصفحه شونو به لایتنر اضافه کنی، تا زمان کنکور ارشد، دیگه قبلش هم اگه تو المپیاد روانشناسی شرکت کردی که خیلی هم خوبه.ولی سعی کن به المپیاد برسی، چون خیلیا توش شرکت نمیکنن شانس بردنت میره بالا.
کتابهایی که باید براشون برنامه ریزی کنی:
کتاب فیزیولوژی کارلسون و کالات، کتاب انگیزش و هیجان، dsm5,کاپلان و سادوک، هیلگارد، لورابرک، شخصیت شناسی۲تا، نظریه های رواندرمانی،
با اولویتهای:
فیزیولوژی کارلسون،
لورابرک،
Dsm
بعدش:
شخصیت،
روان درمانی،
بالینی
انگیزش و هیجان،
نورو سایکولوژی
و اینارو همه رو باکتاباشون، با مثالات بخون، که به رشد اینستاگرامت هم کمک کرده باشی.