بیا، پیام دادم به م،
حالا خوب شد؟ نه حالا خوب شد؟
آره! احساس میکنم انقدری که مثل قبل برام اهمیت داشت و خجالتزده میشدم، الان نیستم،
معمولیه
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم شهریور ۱۴۰۱ ساعت 10:31 توسط
|
بیا، پیام دادم به م،
حالا خوب شد؟ نه حالا خوب شد؟
آره! احساس میکنم انقدری که مثل قبل برام اهمیت داشت و خجالتزده میشدم، الان نیستم،
معمولیه